Satura noņemšanas vadlīnijas
Šīs vadlīnijas izskaidro, kā ziņot par saturu, kuru vēlaties, lai mēs noņemtu no mūsu vietnēm.
solis: Ātrākais un vienkāršākais veids, kā iesniegt noņemšanas pieprasījumu, ir izmantot ziņošanas pogu un aizpildīt tiešsaistes veidlapu vai sazināties ar atbalsta komandu, izmantojot kontaktformu. Nodrošinot mums pilnīgu informāciju, jūs palīdzēsiet mums izmeklēt jūsu pieprasījumu.
solis: Nodrošiniet tiešas saites uz aizskarošo saturu. Lai mēs varētu rūpīgi izmeklēt lietu, lūdzam jūs sniegt precīzas saites uz saturu, kas, jūsuprāt, ir pārkāpjošs.
solis: Uzņemiet ekrānuzņēmumu (ja nepieciešams).
solis: Gaidiet atbildi no atbalsta komandas. Mūsu biļešu apstrādes laiks parasti ir 48 stundas, taču tas var atšķirties katrā gadījumā. Biļešu apstrādes laiks nenozīmē, ka problēma tiks atrisināta noteiktajā laika posmā. Atkarībā no konkrētā gadījuma un problēmas rakstura mūsu izmeklēšana var prasīt dažādu laiku.
solis: Esiet gatavi sniegt sava identifikācijas dokumenta kopiju. Pārliecinieties, ka jūsu identifikācijas dokuments nav beidzies vai fiziski bojāts.
solis: Atbalsts var pieprasīt papildu informāciju atkarībā no jūsu problēmas būtības.
solis: Ja tiks atklāts "acīmredzami nelikumīgs" saturs, tas tiks nekavējoties izdzēsts.
Saņemot sūdzības par iespējami nelikumīga satura noņemšanu, mēs rūpīgi izskatām sūdzību. Ja saturs pārkāpj likumu, tas tiks nekavējoties dzēsts.
solis: Ātrākais un vienkāršākais veids, kā iesniegt noņemšanas pieprasījumu, ir izmantot ziņošanas pogu un aizpildīt tiešsaistes veidlapu vai sazināties ar atbalsta komandu, izmantojot kontaktformu. Nodrošinot mums pilnīgu informāciju, jūs palīdzēsiet mums izmeklēt jūsu pieprasījumu.
solis: Nodrošiniet tiešas saites uz aizskarošo saturu. Lai mēs varētu rūpīgi izmeklēt lietu, lūdzam jūs sniegt precīzas saites uz saturu, kas, jūsuprāt, ir pārkāpjošs.
solis: Uzņemiet ekrānuzņēmumu (ja nepieciešams).
solis: Gaidiet atbildi no atbalsta komandas. Mūsu biļešu apstrādes laiks parasti ir 48 stundas, taču tas var atšķirties katrā gadījumā. Biļešu apstrādes laiks nenozīmē, ka problēma tiks atrisināta noteiktajā laika posmā. Atkarībā no konkrētā gadījuma un problēmas rakstura mūsu izmeklēšana var prasīt dažādu laiku.
solis: Esiet gatavi sniegt sava identifikācijas dokumenta kopiju. Pārliecinieties, ka jūsu identifikācijas dokuments nav beidzies vai fiziski bojāts.
solis: Atbalsts var pieprasīt papildu informāciju atkarībā no jūsu problēmas būtības.
solis: Ja tiks atklāts "acīmredzami nelikumīgs" saturs, tas tiks nekavējoties izdzēsts.
Saņemot sūdzības par iespējami nelikumīga satura noņemšanu, mēs rūpīgi izskatām sūdzību. Ja saturs pārkāpj likumu, tas tiks nekavējoties dzēsts.